PRINCIPII PRIVIND PRELUCRAREA RECENZIILOR

ale societății Bezvavlasy a.s., cu sediul la: Českomoravská 2532/19b, Libeň, 190 00 Praha 9, Republica Cehă, C.U.I.: 24168416, societate înscrisă în registrul comerțului administrat de Tribunalul municipal din Praga cu numărul dosaruli B 27374, reprezentată de Aleš Hudeček, președinte al CA, pentru vânzarea de mărfuri prin intermediul magazinului online situat pe www.parminunat.ro (în cele ce urmează e-shop).

 Recenziile pe care le publicăm provin exclusiv de la clienți care au achiziționat efectiv produsele recenzate de pe e-shop. În acest scop, după efectuarea unei achiziții pe e-shop-ul nostru, clienții noștri vor primi un link de evaluare, pe care îl pot folosi pentru a introduce o recenzie pentru bunurile achiziționate.

Cum mă înscriu pentru a primi e-mailuri de recenzie a produselor?

Există două moduri de a primi e-mailuri cu un link pentru a publica o recenzie a produsului.

Vă puteți opune trimiterii unui e-mail cu un link pentru a insera o recenzie prin serviciul [A SE COMPLETA ]în timpul procedurii de comandă, imediat înainte de plasarea comenzii. În plus, la fiecare comandă, vă vom trimite un e-mail cu posibilitatea de a scrie o recenzie pentru produs pe site-ul nostru.

Cum se asigură faptul că recenziile produselor nu sunt false?

Doar clienții care au achiziționat produse de pe www.parminunat.ro, pot publica o recenzie pentru aceste produse. Asigurăm acest lucru prin crearea unui link pentru fiecare client către o pagină de recenzie a produsului pe baza numărului de comandă generat individual atunci când este expediată. Numărul de comandă conține, printre altele, informații despre dacă și ce produse a achiziționat clientul. Aceasta înseamnă că este posibil din punct de vedere tehnic să introduceți evaluări ale produselor numai pentru bunurile achiziționate în mod efectiv.

Cum stabilim care recenzii sunt cele mai importante?

Pentru a determina și clasifica cele mai relevante recenzii, analizăm toate recenziile pe baza diferitelor caracteristici, cum ar fi actualitatea, lungimea și utilitatea recenziei.

Ce ar trebui să fac dacă linkul de recenzie a produsului nu mi-a fost trimis?

În termen de 14 zile de la primirea comenzii, puteți contacta serviciul nostru clienți prin e-mail info@parminunat.ro, iar apoi vi se va trimite un link.

doplnit společnost, skrze kterou bude možné vkládat recenze