privind societatea Bezvavlasy a.s.,

pentru vânzarea de mărfuri prin intermediul magazinului online situat pe www.parminunat.ro

Informații peste care nu ar trebui să treceți cu vederea:

➔      Puteți alege metoda de plată și opțiunea de livrare în timpul procesului de comandă.

➔      Prin acționarea butonului de confirmare obligatorie a comenziiîncheiați cu noi un contract de cumpărare pentru produsele în cauză și sunteți obligat să ne plătiți prețul de achiziție.

➔      În cazul în care declarăm că produsele sunt în stoc, atunci ne angajăm să livrăm aceste produse în termenul specificat în secțiunea 10 din prezentele TCG.

➔      Clientul consumator are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare fără a prezenta motive în termen de 14 zile.

➔      Puteți găsi informații mai detaliate despre exercitarea drepturilor din defectele produsului în procedura noastră de reclamații.

➔      Protecția datelor cu caracter personal ale clienților noștri este un aspect foarte important pentru noi. Puteți găsi informații despre ce date cu caracter personal prelucrăm, de ce și cum, în principiile de prelucrare a datelor cu caracter personal.

1 CINE SUNTEM?

Bezvavlasy a.s.,
sediul la: Českomoravská 2532/19b, Libeň, 190 00 Praha 9, Republica Cehă
C.U.I.: 24168416
C.I.F.: CZ24168416
societate înscrisă în registrul comerțului administrat de Tribunalul municipal din Praga cu numărul dosarului B 27374, reprezentată de Aleš Hudeček, președinte al CA (în cele ce urmează „vânzătorul” sau „noi”),

2 CUM NE PUTEȚI CONTACTA?

Telefon linie clienți: +(40) 377 102 572 (în zile lucrătoare între orele 11:00 - 15:00) E-mail: info@parminunat.ro

3 UNDE POT FORMULA RECLAMAȚII ȘI RETURNA PRODUSELE?

Adresa pentru reclamații și returnare a produselor: Nová Hospoda 30 (Hala C1), 348 02 Bor - Nová Hospoda, Republica Cehă. Acest mod de transport este suportat de client pe cheltuiala proprie.

Personal la orice filială Packeta, în programul de lucru al acesteia, cu folosirea codului 96694530.

4 CARE SUNT CEILALȚI TERMENI CARE SE REPETĂ ÎN TERMENII ȘI CONDIȚIILE NOASTRE GENERALE?

adresa electronică: adresa de e-mail a clientului specificată în contul de utilizator, în comandă sau într-un alt formular al nostru;

e-shop: magazinul nostru on-line gestionat prin pagina de internet www.parminunat.ro;

contractul de cumpărare: o obligație care conține o întreagă gamă de drepturi și îndatoriri - noi în calitate de vânzător și dvs. în calitate de cumpărător, pe care o încheiem împreună pe baza comenzii dumneavoastră a produselor noastre pe site-ul nostru web; codul civil: legea nr. 89/2012 Col. de legi, codul civil;

om de afaceri: o persoană fizică sau o persoană juridică care desfășoară activitate comercială continuă - în nume propriu, în cont propriu și în scopul realizării de profit; ne ghidăm după principiul conform căruia un client care își indică C.U.I./ C.I.F. sau datele companiei în comandă intră în relație cu noi în postura de om de afaceri;

consumator: orice persoană fizică care acționează în mod legal fără nicio legătură cu activitatea sa de afaceri sau cu exercitarea independentă a profesiei sale;

TCG: acești termeni și condiții generale, adică regulile care ne obligă pe noi și pe dumneavoastră la încheierea Contractului de cumpărare; pagina de internet adresa de internet www.parminunat.ro;

client: sunteți dvs., cumpărătorul, fie în postura de consumator sau om de afaceri.

5 CE TREBUIE SĂ COMUNICĂM CLIENȚILOR ÎNAINTE DE ÎNCHEIEREA UNUI CONTRACT DE CUMPĂRARE, CONFORM LEGISLAȚIEI?

5.1 Drepturile vânzătorului și organele de control. Vânzătorul este autorizat să vândă produse pe baza unei licențe comerciale. Inspecția privind licențierea este efectuată de biroul de licențiere competent teritorial. Supravegherea domeniului privind protecția datelor personale este asigurată de Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor supraveghează, printre altele, într-o măsură limitată, conformitatea cu Legea privind protecția consumatorilor.

5.2 Caracterul ilustrativ al fotografiilor de produse. Toate fotografiile de pe pagina de internet au doar in caracter ilustrativ.

5.3 Produsele, prețul, costurile. Descrierea produselor noastre inclusiv a proprietăților principale pot fii găsite pe paginile noastre de internet. Prețurile produselor sunt specificate cu TVA inclus, cu tot cu taxele impuse de legislație. Nu percepem costuri suplimentare pentru mijloace de telecomunicații (de exemplu, dacă ne sunați la numărul nostru de telefon, veți plăti doar tariful normal al apelurilor telefonice).

5.4 Modalități de plată. Condițiile specifice ale metodelor de plată și ale opțiunilor de transport sunt descrise mai detaliat în timpul realizării comenzii în sine. Vă vom livra produsele prin intermediul transportatorului pe care îl alegeți dintre opțiunile pe care le oferim.

5.5 Obligativitatea comenzii. Prin trimiterea comenzii, adică prin apăsarea butonului de confirmare a comenzii în magazinul nostru online, clientul creează o comandă obligatorie care obligă clientul la plată. Clientul are posibilitatea de a revizui și corecta sau modifica comanda înainte de a trimite comanda, așa cum este descris mai detaliat în secțiunea 8 din prezentele TCG.

5.6 Obligativitatea TCG. Prin trimiterea comenzii, confirmați de asemenea că v-ați familiarizat cu conținutul acestor TCG.

5.7 Drepturile clientului din cauza îndeplinirii defectuoase. Drepturile clientului din cauza îndeplinirii defectuoase, eventual din garanție, și condițiile de reclamație cu privire la acestea sunt descrise în secțiunea 1 3 din prezentele TCG sau în procedura noastră de reclamații.

6 CE TREBUIE SĂ COMUNICĂM CLIENȚILOR ÎNAINTE DE ÎNCHEIEREA UNUI CONTRACT DE CUMPĂRARE, CONFORM LEGISLAȚIEI?

6.1 Dreptul de reziliere a contractului de cumpărare. Clientul consumator are dreptul de a rezilia contractul de cumpărare fără a prezenta motive (dacă nu se specifică altfel) în termen de 14 zile, perioadă care începe cel târziu:

6.1.1 în cazul unui contract de cumpărare din momentul de preluare a produselor; sau

6.1.2 în cazul unui contract de cumpărare cu livrare în serie/în mai multe etape, din momentul preluării ultimei livrări de produse; sau

6.1.3 în cazul unui contract de cumpărare ce are ca obiect livrări de produse periodice repetate, din momentul preluării primei livrări de produse;

cu specificarea faptului următor, consumatorul are dreptul de a rezilia contractul de cumpărare chiar înainte de termenul specificat la articolele 6.1.1 până la 6.1.3, notificându-ne intenția sa de a rezilia contractul de cumpărare prin orice notificare în acest sens, de exemplu prin completarea și trimiterea formularului de reziliere a contractului de cumpărare sau prin trimiterea unui mesaj la adresa noastră de e-mail: info@parminunat.ro.

6.2 În ce situație NU ESTE POSIBILĂ REZILIEREA contractului de cumpărare. Consumatorul nu are dreptul de a rezilia următoarele contracte:

6.2.1 privind livrarea de produse fabricate conform cerințelor consumatorului sau adaptate nevoilor personale ale acestuia;

6.2.2 privind livrarea de produse al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare independente de voința noastră, care pot apărea în perioada de reziliere a contractului de cumpărare;

6.2.3 privind livrarea de produse perisabile, sau a mărfurilor cu termen scurt de valabilitate, precum și a produselor care, datorită naturii lor, au fost amestecate ireversibil cu alte bunuri după livrare;

6.2.4 privind livrarea de produse într-un ambalaj sigilat (de exemplu, deteriorarea celofanului sau foliei, deteriorarea sigiliului etc.) pe care consumatorul le-a scos din ambalaj și din motive de protecție a sănătății sau de igienă nu este oportun să le returnați după ce consumatorul le-a deteriorat, ceea ce se aplică și înregistrărilor audio sau video și programelor de calculator, dacă clientul a deteriorat ambalajul original;

6.2.5 privind depozitarea, transportul de mărfuri, închirierea de mijloace de transport, alimentația sau folosirea timpului liber, dacă urmează a fi îndeplinit conform contractului la o anumită dată sau într-o anumită perioadă;

6.2.6 privind furnizarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea acestora;

6.2.7 privind prestarea de servicii, dacă acestea au fost prestate integral; în cazul executării cu plată, numai dacă aceasta a început cu acordul prealabil expres al consumatorului înainte de expirarea perioadei de reziliere a contractului și omul de afaceri a informat consumatorul înainte de încheierea contractului că dreptul de reziliere a acestuia se anulează prin îndeplinirea obligației.

6.3 Îndatorirea consumatorului în cazul rezilierii contractului de cumpărare. În cazul în care consumatorul reziliază contractul de cumpărare, acesta este obligat să trimită înapoi produsele achiziționate în baza contractului de cumpărare din care s-a retras, în cel mult 14 zile de la momentul rezilierii contractului de cumpărare. Clientul consumator este obligat să trimită înapoi sau să returneze bunurile complete, adică inclusiv toate accesoriile furnizate, toată documentația, curate, nedeteriorate și de preferință în ambalajul original, în starea și valoarea în care au fost primite. Pentru unele mărfuri, ambalajul mărfurilor poate fi un accesoriu sau o parte a mărfurilor. Ca urmare a nereturnării ambalajului împreună cu bunurile returnate, bunurile returnate pot fi incomplete, iar valoarea mărfii poate fi redusă. În cazul în care există o reziliere a contractului de prestare de servicii, în cazul în care prestarea noastră a început deja la cererea explicită a consumatorului, înainte de expirarea perioadei de 14 zile pentru rezilierea contractului, consumatorul este obligat să ne plătească o parte proporțională din prețul serviciului oferit până la momentul rezilierii contractului.

6.4 Reducerea valorii produselor. În cazul rezilierii contractului de cumpărare, clientul este responsabil pentru reducerea valorii produselor returnate sau a mărfurilor trimise înapoi, care a intervenit ca urmare a manipulării cu produsele într-un alt mod decât cel necesar pentru a familiarizarea cu natura și proprietățile și funcționalitatea mărfurilor. În cazul în carene sunt returnate produse deteriorate sau incomplete, vom compensa dreptul nostru din cauza daunelor cu prețul de achiziție pe care îl solicitați să fie returnat. Vom evalua întotdeauna un caz specific pentru a determina gradul de deteriorare, devalorizare a mărfurilor și pentru a determina valoarea redusă corespunzătoare. Vă vom informa cu privire acești pași prin adresa electronică indicată (prin e-mail) sau telefonic. Adresa pentru returnarea produselor. În cazul în care vă veți decide pentru rezilierea contractului de cumpărare în termen legal, vă rugăm să returnați produsele la adresa: Nová Hospoda 30 (Hala C1), 348 02 Bor - Nová Hospoda, Republica Cehă. Acest mod de transport este suportat de client pe cheltuiala proprie.

6.5 Personal la orice filială Packeta, în programul de lucru al acesteia, cu folosirea codului 96694530. Vă rugăm să rețineți că bunurile revendicate trimise cu plată ramburs și/sau în alt mod pe cheltuiala noastră nu vor fi acceptate de noi și vă vor fi returnate pe cheltuiala dumneavoastră.

6.6 Returnarea prețului de cumpărare. În cazul rezilierii contractului de cumpărare în perioada legală, suntem obligați să returnăm toți banii consumatorului, folosind aceeași metodă de plată ca atunci când primim plata fără întârzieri nejustificate după ce primim articolul returnat. Vă rugăm să rețineți că avem dreptul să vă rambursăm banii numai atunci când primim bunurile returnate de la dvs.

6.7 Plângerile. Oferim soluționarea extrajudiciară a reclamațiilor în materie de consumprin adresa de e-mail info@parminunat.ro.

6.8 Soluționarea extrajudiciară a litigiilor. Soluționarea extrajudiciară a litigiilor ce decurg din contractul de cumpărare privind consumatorii, în urma eșecului în găsirea unei soluții corespunzătoare între părți, este de competența Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, cu sediul la București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod poștal 011865, România (https://anpc.ro/).

6.9 Centrul European al Consumatorilor din România, cu sediul la Bd. Aviatorilor 72, Sector 1, București, RO-011865 Româniaeste locul de contact conform Regulamentului (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului european și al Consiliului Uniunii europene din data de 21 mai 2013 privind soluţionarea online a litigiilor în materie de consum. Detalii la: https://eccromania.ro/.

6.10 Recenzii. Recenziile pot fi trimise direct pe site-ul nostru sau prin intermediul paginilor de internet. Recenziile pot fi trimise de clientul nostru pe care am verificat că a cumpărat cu adevărat produse de la noi. Informații detaliate pot fii găsite pe paginile noastre de internet. Mai multe informații cu privire la modul de prelucrare a recenziilor sunt postate pe paginile noastre de internet.

6.11 Recenzii false sau incomplete. Ne rezervăm dreptul de a nu publica recenzii ale clienților care sunt false, care conțin limbaj neadecvat sau care nu au legătură cu articolul achiziționat.

6.12 Categorii a produselor. În cazul în care accesați secțiunea de clasificare a produselor de pe site-ul nostru, trebuie să știți că folosim reguli pentru a afișa produsele în funcție de criteriile de selecție preferate, despre care puteți afla mai multe pe paginile noastre de internet.

6.13 Daune produse în urma unei informații false sau incomplete. Nu ne asumăm nici un fel de responsabilitate pentru daunele cauzate de informații sau sfaturi incorecte sau incomplete, mai ales în cazurile în care obținerea unui anumit rezultat depinde de acțiunile destinatarului sau ale altor persoane, sau de evenimente incontrolabile sau de un accident. Nu ne asumăm nici un fel de responsabilitate pentru orice daune care decurg direct sau indirect din orice utilizare a unui conținut video, care este furnizat fără nicio garanție de atingere a rezultatului.

7 ÎNREGISTRAREA, CONTUL DE UTILIZATOR ȘI PROGRAMUL DE FIDELITATE

7.1 Înregistrarea. Puteți cumpăra produse și fără a vă înregistra. În cazul în care decideți să vă înregistrați, veți avea o imagine de ansamblu mai bună asupra istoricului comenzilor dvs., a stării noii comenzi, a reducerii de fidelitate etc. Înregistrarea clientului are loc pe pagina de internet prin completarea formularului de înregistrare. În cazul în care sunteți persoană de afacere, vă rugăm să rețineți faptul că poate dura ceva timp pentru a vă crea contul de utilizator. Ne cerem scuze pentru întârziere, dar trebuie să verificăm informațiile despre societatea dvs. pe care le-ați introdus. Cu partenerii noștri fideli - persoane de afacere (clienți en-gros), nu excludem stabilirea individuală a condițiilor de cooperare. Pentru a crea o înregistrare, este necesar să confirmați faptul că v-ați familiarizat cu conținutul acestor TCG și cu principiile prelucrării datelor cu caracter personal.

7.2 Obligația de a furniza informații adevărate și corecte. La înregistrarea pe site-ul magazinului și la comandarea mărfurilor, clientul este obligat să introducă toate datele corect și veridic. Clientul este obligat să actualizeze datele specificate în contul de utilizator în cazul oricărei modificări. Datele furnizate de client în contul de utilizator și la comandarea mărfurilor sunt considerate a fii corecte de către vânzător.

7.3 Contul de utilizator. Puteți accesa interfața dvs. de utilizator (în cele ce urmează „cont de utilizator”) folosind adresa de e-mail și parola sigură selectată, unde puteți, printre altele, să introduceți comenzi pentru produse.

7.4 Blocarea contului de utilizator. Clientul este obligat să păstreze confidențialitatea cu privire la informațiile necesare accesării contului său de utilizator. Clientul nu este autorizat să permită utilizarea contului de utilizator de către persoane terțe. Este posibil să blocăm contul unui utilizator dupătrei (3) încercări de conectare nereușite. Procedăm astfel din punct de vedere al securității, în special pentru a preveni utilizarea abuzivă a contului dvs. de utilizator. În cazul în care contul dvs. de utilizator este blocat, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail info@parminunat.ro.

7.5 Posibilitatea de anulare a contului de utilizator în caz de folosire abuzivă a acestuia. Avem dreptul de a anula contul de utilizator, mai ales dacă clientul nu își folosește contul de utilizator mai mult de 1 an sau dacă clientul își încalcă obligațiile care îi revin în temeiul contractului de cumpărare, astfel cum sunt prevăzute în aceste TCG.

7.6 Întreținerea necesară. Clientul ia aminte la faptul că este posibil ca să nu fie disponibil continuu contul de utilizator, mai ales în ceea ce privește întreținerea necesară.

7.7 Programul de fidelitate. Clienții înregistrați pot profita de avantajele oferite de programul nostru de fidelitate. Informații cu privire la cum funcționează programul nostru de fidelitate și cum vă puteți implica în acest program pot fi găsite aici.

8 CUM SE PROCEDEAZĂ PENTRU A COMANDA ȘI PENTRU A ÎNCHEIA UN CONTRACT DE CUMPĂRARE

8.1 Crearea comenzii. Prin plasarea mărfurilor în coș, alegerea modalității de transport și plată a produselor selectate și completarea datelor de contact și facturare, clientul își creează comanda în e-shop.

8.2 Proprietățile produselor. Clientul este obligat să se familiarizeze cu proprietățile, tipul și modul recomandat de utilizare a produselor înainte de finalizarea comenzii. Prin finalizarea unei comenzi, clientul confirmă faptul că s-a familiarizat cu aceste informații și că le înțelege.

8.3 Verificarea comenzii. Înainte de finalizarea comenzii, clientul are posibilitatea să verifice și să modifice datele pe care le-a introdus în comandă.

8.4 Procedura de transmitere a comenzii. Comanda este trimisă făcând clic pe butonul de confirmare obligatorii a comenzii și procedurade realizare a comenzii este finalizată. Prin trimiterea comenzii, clientul confirmă că a fost de acord cu acești termeni și condiții generale și că a citit principiile noastre privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

8.5 Veridicitatea datelor introduse în comandă. Datele specificate în comandă sunt considerate a fii corecte de către vânzător. În cazul în care în timpul procesării comenzii se constată că s-au folosit date în mod evident false sau incomplete, putem respinge comanda, aspect despre care veți fi anunțați prin e-mail. Clientul poate fi răspunzător pentru daunele cauzate de furnizarea de informații intenționate false sau incorecte.

8.6 Confirmare suplimentară a comenzii de către client. Vânzătorul are dreptul, în funcție de natura comenzii (cantitatea de produse, valoarea prețului de achiziție, costuri estimative de transport) să solicite clientului confirmarea suplimentară a comenzii (de exemplu prin e-mail sau telefon) și este, de asemenea, îndreptățit să solicite clientului să precizeze corectitudinea alegerii cantității de produse.

8.7 Când are loc încheierea contractului de cumpărare? Încheierea contractului de cumpărare are loc la acționarea tastei de confirmare obligatorie a comenzii.

8.8 Confirmare a comenzii de către vânzător. Clientul care finalizează comanda va primi o confirmare automată de comunicare a comenzii pe adresa de e-mail a clientului.

8.9 Îndatoririle vânzătorului. Prin încheierea contractului de cumpărare, ne angajăm să vă predăm bunurile achiziționate și să vă dăm posibilitatea să obțineți dreptul de proprietate asupra produselor.

8.10 Îndatoririle cumpărătorului. Prin încheierea contractului de cumpărare, dvs. vă obligați să preluați bunurile și să ne plătiți prețul bunurilor.

8.11 Copie TCG și a formularului de reziliere a contractului de cumpărare. Clientul va obține o copie a contractului de cumpărare încheiat, adică textul actual al acestor TCG la adresa electronică a acestuia. Clientul consumator va primi si un formular de reziliere a contractului de cumpărare in termenul legal.

8.12 Mijloace de comunicare la distanță. Clientul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță la încheierea contractului de cumpărare. Costurile suportate de client la utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costuri de conectare la internet, costuri de convorbiri telefonice) sunt suportate de către client însuși, iar aceste costuri nu diferă de tarifele de bază.

8.13 Comanda telefonică. Clientul poate crea comanda sa de produse și telefonic. Clientul care finalizează comanda în acest fel va primi de la noi o confirmare a creării comenzii incluzând prețul total al mărfurilor și costurile asociate cu ambalarea și livrarea mărfurilor alese de client pe adresa de e-mail a clientului, pe care a furnizat-o în apelul telefonic, împreună cu acești termeni și condiții generale, procedura de reclamații, principiile de prelucrare a datelor cu caracter personal și formularul de reziliere a contractului de cumpărare. Încheierea contractului de cumpărare are loc prin confirmarea din partea clientului.

9 PREȚUL PRODUSELOR ȘI MODALITĂȚI DE PLATĂ

9.1 Prețul. Toate prețurile produselor sunt afișate în lei românești (RON ) și includ TVA. Prețul produselor este valabil pe perioada în care este afișat pe site-ul magazinului electronic, dar asta nu înseamnă că nu putem încheia un contract de cumpărare cu unii dintre clienții noștri în condiții convenite individual.

9.2 Modalități de plată. Ne puteți plăti prețulproduselor și orice costuri asociate cu livrarea mărfurilor conform contractului de cumpărare folosind metodele indicate în a doua etapă a comenzii (Transport și plată), în special:
A. online cu card de plată;
B. transfer bancar;
C. în numerar sau cu card de plată transportatorului (ramburs).
Modalitatea de plată este aleasă de client în procedura de creare a comenzii.

9.3 Avans la prețul produselor. Avem dreptul de a solicita un avans sau o altă plată similară de la client.

9.4 Costurile legate de ambalare și transport. Pe site-ul magazinului nostru electronic veți găsi, de asemenea, informații despre costurile asociate cu ambalarea și livrarea mărfurilor. Valoarea costurilor asociate cu ambalarea și livrarea mărfurilor va depinde în principal de transportatorul ales și de locul unde vor fi livrate mărfurile. Comenzile pentru prețul total minim afișat pe site-ul nostru vor fi livrate gratuit.

9.5 Prețul de livrare a produselor. Odată cu prețul de achiziție, clientul este, de asemenea, obligat să ne plătească orice costuri asociate cu ambalarea și livrarea mărfurilor și orice taxă suplimentară pentru metoda de plată aleasă. Cu excepția cazului în care se specifică în mod expres altfel, prețul de achiziție include și costurile asociate cu livrarea mărfurilor. Înainte de finalizarea obligatorie a comenzii, clientul va fi informat și prețul final inclusiv costurile de ambalare și transport.

9.6 Evidența încasărilor. În conformitate cu legea privind evidența încasărilor, vânzătorul are îndatorirea de a elibera clientului o chitanță. Totodată, acesta este obligat să înregistreze online vânzările primite la administratorul fiscal, în cazul unei defecțiuni tehnice, apoi în cel mult 48 de ore.

9.7 Reduceri ale prețului produselor. Orice reduceri la prețul bunurilor oferite de noi clienților nu pot fi combinate între ele.

9.8 Prețul nerealist al produselor. În cazul afișării unui preț nerealist de 0 RON (în cuvinte zero lei românești) sau al afișării unui preț foarte nepotrivit pieței, unde un preț nepotrivit pieței este considerat a fi un preț sub prețul nostru de achiziție, ne rezervăm dreptul de a elimina articolul din comandă. Clientul va fi informat despre acest fapt pe adresa de e-mail a clientului.

9.9 Forma facturii. Suntem de acord ca facturile să fie trimise electronic la adresa de e-mail a clientului.

9.10 Bonuri cadou. Oferim clienților noștri opțiunea de a achiziționa bonuri cadou (în formă electronică și tipărită) în valoarea pe care o vom oferi pe e-shop. Fiecare bon are propriul cod unic și va fi trimis la adresa dumneavoastră (electronică) după plata prețului de achiziție. Întotdeauna este posibil să folosiți doar întreaga sumă a bonului, nu să o folosiți parțial. Bonul are valabilitate 6 luni de la achiziția acestuia. Pentru a valorifica un bon cadou de pe site, este necesar să completați câmpul din secțiunea „coș”, unde introduceți codul unic al bonului cadou. Valoarea bonului cadou este dedusă din prețul total al achiziției dumneavoastră din coș. Este interzisă falsificarea sau modificarea bonului. Falsificarea acestuia poate fi considerată de asemenea, o infracțiune. Nu este posibilă rezilierea contractului de cumpărare dacă bonul cadou a fost deja folosit.

10 TOT CE TREBUIE ȘTIUT DESPRE LIVRAREA PRODUSELOR

10.1 Durata de livrare a produselor. Dacă mărfurile sunt declarate a fi în stoc, atunci livrăm de obicei mărfurile cu un termen de livrare de 3 zile lucrătoare de la primirea comenzii. Acest termen de livrare nu se aplică mărfurilor care vor fi modificate la cererea clientului (în aceste cazuri, timpul de livrare va fi întotdeauna negociat individual). Uneori ni se poate întâmpla ca bunurile marcate „în stoc” să se vândă într-o perioadă scurtă de timp. Dacă apare o situație în care bunurile sunt epuizate și nu putem livra bunurile pe care le-ați comandat în termenul specificat, vă vom contacta pentru a conveni asupra următoarei acțiuni. În ciuda termenului de livrare declarat, încercăm întotdeauna să pregătim și să livrăm comanda clientului cât mai curând posibil.

10.2 Modalitate de transport. Clientul are posibilitatea de a alege transportul mărfurilor la orice adresă prin intermediul transportatorului nostru contractual la prețul de transport care este indicat în procedura de creare a comenzii.

10.3 Preluarea produselor. La transportul produselor către un client, bunurile sunt predate în momentul în care transportatorul predă bunurile clientului la punctul de livrare (de obicei prima ușă/poartă/gate la punctul de livrare specificat de client). În momentul recepției bunurilor de către client, riscul de deteriorare și deteriorare accidentală a calității bunurilor achiziționate trece către client. În cazul ridicării personale a bunurilor de către client, bunurile se consideră livrate în momentul preluării de către client sau o altă persoană desemnată de către client.

10.4 Costuri legate de o modalitate de transport specială. În cazul în care modul de transport este contractat pe baza unei solicitări speciale a clientului, clientul suportă riscul și orice costuri suplimentare asociate acestui mod de transport.

10.5 Livrare repetată și costuri aferente. În cazul în care, din motive din partea clientului, este necesar să se livreze mărfurile în mod repetat sau într-un mod diferit de cel specificat în comandă, clientul este obligat să plătească costurile asociate livrării repetate a bunurilor, sau costurile asociate cu o altă modalitate de livrare.

10.6 Eventuale daune de partea vânzătorului prin neacceptarea produselor. În cazul în care clientul consumator nu preia bunurile la livrarea lor de către transportator, bunurile sunt ulterior returnate Vânzătorului, iar în același timp, dacă clientul consumator nu se retrage din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la livrarea eșuată a mărfurilor, vânzătorul are dreptul de a pretinde de la client costurile percepute de transportator pentru livrarea mărfii înapoi vânzătorului. Pentru vânzător, acest cost reprezintă un prejudiciu cauzat de încălcarea obligațiilor legale ale clientului în sensul § 2913 alin. 1 din Codul civil. Totodată, vânzătorul are dreptul de a percepe o taxă pentru depozitarea mărfii în valoare de 40 RON iar vânzătorul are și dreptul de a rezilia contractul de cumpărare.

10.7 Neacceptarea produselor în relația cu un om de afaceri. În cazul în care clientul om de afaceri nu preia bunurile atunci când acestea sunt livrate de către transportator, bunurile ne sunt ulterior returnate în calitate de vânzător, avem dreptul să pretindem de la clientul om de afaceri costurile percepute de transportator pentru livrarea mărfurilor înapoi la adresa noastră. Pentru vânzător, acest cost reprezintă un prejudiciu cauzat de încălcarea obligațiilor legale ale clientului om de afaceri în sensul § 2913 alin. 1 din Codul civil. Totodată, vânzătorul are dreptul de a percepe o taxă pentru depozitarea mărfii în valoare de 40 RON iar vânzătorul are și dreptul de a rezilia contractul de cumpărare.

10.8 Posibilitate de compensare a drepturilor. În conformitate cu § 2913 din Codul civil, avem dreptul să compensăm unilateral cererea de plată a costurilor pentru depozitarea mărfurilor și cererea de despăgubire pentru daune cauzate de încălcarea obligațiilor legale ale clientului conform acestei părți a GTC în raport cu cererea clientului de rambursare a prețului de achiziție.

10.9 Îndatorirea clientului la preluarea produselor. Clientul este obligat să verifice mărfurile la primire și să se asigure de proprietățile lor (în special, dacă clientul a primit tipul potrivit de mărfuri, dacă bunurile au calitatea convenită, dacă mărfurile în ambalajul lor conțin tot ceea ce ar trebui să conțină conform instrucțiunilor). În cazul deteriorării vizibile a pachetului de către transportator, clientul este obligat să nu accepte deloc un astfel de pachet de la transportator. Nu ne asumăm nici un fel de responsabilitate pentru daunele cauzate de transportator sau livrarea cu întârziere a mărfurilor, indiferent de motivul întârzierii.

11 REZERVA TITLULUI DE PROPRIETATE

11.1 Achitarea totală a prețului de cumpărare. Ne rezervăm dreptul de proprietate asupra bunurilor până la plata integrală a prețului de cumpărare în conformitate cu contractul de cumpărare corespunzător. Aceasta înseamnă că, dacă nu plătiți prețul de cumpărare, nu veți deveni proprietarul mărfurilor.

11.2 Rezerva în raport cu clienții oameni de afaceri. Pentru clienții oameni de afaceri, ne rezervăm dreptul de proprietate asupra bunurilor până la plata tuturor creanțelor pe care le avem împotriva lor. Clientul este obligat să manipuleze cu grija cuvenită cu bunurile care fac obiectul rezervei titlului de proprietate și să le asigure pe cheltuiala sa în mod suficient, în caz de deteriorare, în raport cu contravaloarea bunurilor noi.

12 REZILIEREA CONTRACTULUI DE CUMPĂRARE

12.1 Dreptul consumatorului privind rezilierea contractului de cumpărare. Dreptul clientului de a rezilia contractul de cumpărare este guvernat de prevederile prevăzute în secțiunea 6 din prezentele TCG.

12.2 Dreptul omului de afaceri privind rezilierea contractului de cumpărare. Clienții oameni de afaceri au dreptul de a rezilia contractul de cumpărare, ceea ce este permis de reglementările legale corespunzătoare. Clientul om de afaceri nu are dreptul de a rezilia contractul de cumpărare fără a da un motiv în termen de 14 zile, acest drept aparținând doar consumatorului. În cazul în care clientul om de afaceri ne returnează bunurile și dacă nu este vorba despre un defect în conformitate cu Codul civil, îl avertizăm că îi putem factura costurile de depozitare a acestor bunuri în conformitate cu clauzele 10.6 și 10.7 din prezentele TCG și în același timp, vom solicita clientului de afaceri să ia înapoi mărfurile.

12.3 Prețul de cumpărare neachitat. În cazul în care clientul nu a plătit prețul de cumpărare în mod corespunzător și la timp, avem dreptul de a rezilia contractul de cumpărare.

12.4 Procedura în cazul epuizării stocului. Avem dreptul de a rezilia contractul de cumpărare din cauza lipsei stocului de bunuri sau din cauza indisponibilității bunurilor comandate. În plus, avem dreptul de a rezilia contractul de cumpărare, mai ales în cazul în care clientul refuză să accepte bunurile.

12.5 Cadou. În cazul în care clientul primește un cadou împreună cu bunurile și ulterior va rezilia contractul de cumpărare cu noi, el este obligat să ne returneze acest cadou. Contractul de donație între noi și client se încheie așadar cu așa-numita condiție de întrerupere, conform căreia, în cazul în care clientul va rezilia contractul de cumpărare, contractul de donație privind un astfel de cadou își încetează efectele.

13 DACĂ PRODUSELE PREZINTĂ DEFECTE

13.1 Trimitere la Codul Civil. Drepturile și obligațiile părților contractante cu privire la drepturile de la executarea defectuoasă sunt reglementate de prevederi legislative corespunzătoare general obligatorii (în special § 1914 până la 1925, § 2099 până la 2117 și § 2161 până la 2174 din Codul civil).

13.2 Trimitere la procedura de reclamații. Alte drepturi și obligații ale părților legate de răspunderea noastră pentru defectele produselor sunt reglementate în procedura noastră de reclamații.

14 PRELUAREA ÎNAPOI A ECHIPAMENTELOR ELECTRICE

14.1 Preluarea înapoi de la dvs. de acasă. În cazul în care bunurile comandate de la noi vă sunt trimise acasă, avem și obligația de a ne asigura că consumatorul poate preda transportatorului echipamente electrice uzate, deșeuri electrice, baterii sau acumulatori din gospodărie. Și aici, condiția unei astfel de retrageri este păstrarea aceluiași număr de piese de echipamente electrice achiziționate și returnate, care trebuie să fie de tip și utilizare similare (cu alte cuvinte, bucată la bucată). Pentru a putea efectua această returnare, vă rugăm să ne informați în comandă - în nota de comandă, ce echipament electric și în ce cantitate, eventual dimensiune, doriți să returnați.

14.2 Unde se mai pot returna echipamentele electrice vechi? Puteți preda echipamentele electrice, deșeurile electrice, bateriile sau acumulatorii la punctele de colectare amenajate pentru colectarea deșeurilor respective din localitatea respectivă.

14.3 De ce este necesară gestionarea echipamentelor electrice într-un mod special? Echipamentele electrice nu trebuie lichidate împreună cu deșeurile comunale. Procedând astfel, ați putea încălca Legea privind deșeurile și/sau reglementările aferente. Substanțele nocive din aceste dispozitive electrice și deșeuri pot dăuna, de asemenea, mediului sau sănătății umane. În plus, preluarea și reciclarea înseamnă că echipamentele electrice și deșeurile pot fi utilizate în continuare pentru fabricarea de echipamente noi.

15 PROTECȚIA DATELOR PERSONALE

15.1 Principii privind prelucrarea datelor personale. Protecția datelor cu caracter personal ale clienților noștri este un aspect foarte important pentru noi. Regulile de prelucrare a datelor cu caracter personal și regulile de trimitere de comunicări comerciale sunt reglementate în cadrul principiilor noastre privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

15.2 Cookies. Folosim așa-numitele fișiere cookie care pot fi stocate pe dispozitivul final (fie pe baza consimțământului, fie pentru a ne proteja interesele legitime). Clientul își poate seta preferințele direct pe site-ul nostru, unde poate găsi informații despre utilizarea cookie-urilor.

16 FORȚA MAJORĂ

16.1 Ce este forța majoră. În sensul prezentelor TCG, orice eveniment în afara controlului Bezvavlasy care împiedică îndeplinirea obligațiilor sale și ale cărui consecințe nu au putut fi prevăzute sau prevenite sau depășite este considerat un eveniment de forță majoră. Un dezastru natural, incendiu, explozie, inundație, cutremur, atac terorist, război, grevă sau alte evenimente (inclusiv situații cauzate de răspândirea bolii COVID-19) care sunt în afara controlului părților contractante sunt considerate forță majoră.

16.2 Excluderea responsabilității vânzătorului. Pe durata forței majore, nu suntem răspunzători pentru neîndeplinirea obligațiilor care ne revin în temeiul contractului de cumpărare, adică a acestor TCG.

17 CE TREBUIE ȘTIUT ÎN CONCLUZIE

17.1 Ce lege guvernează relația noastră juridică? Raportul juridic dintre noi va fi guvernat de prevederile legislative ale Republicii Cehe, în special de Codul civil. Acest lucru este valabil și în cazul existenței unui așa-zis element internațional. Cu toate acestea, suntem conștienți de faptul că clientul consumator, prin această alegere, nu poate fi privat de protecția oferită de prevederile sistemului juridic al țării în care își are reședința obișnuită.

17.2 Obligația de a respecta drepturile consumatorilor. În cazul unui conflict neintenționat între prevederile acestor Termeni și Condiții Generale și reglementările legale pentru protecția consumatorilor, aceste prevederi au prioritate, iar vânzătorul se obligă să le respecte.

17.3 Dispoziții invalide sau ineficiente ale TCG. Dacă vreo prevedere a Termenilor și Condițiilor Generale este invalidă sau ineficientă sau devine astfel, prevederea nevalidă va fi înlocuită cu o prevedere al cărei sens este cât mai apropiat de prevederea nevalidă.

Invaliditatea sau ineficacitatea unei prevederi nu afectează valabilitatea celorlalte prevederi.

17.4 Excluderea Convenției de la Viena. Părțile contractante convin să excludă în mod expres utilizarea Convenției ONU privind contractele de vânzare internațională de bunuri (United Nations Convention on Contracts for the International Sale of Goods sau Convenția de la Viena), în conformitate cu articolul 6 din prezenta convenție.

17.5 Litigii și competențe. Părțile contractante convin în continuare că pentru a soluționa orice dispute care decurg din contractul de cumpărare, în cazul în care există un element internațional, vor avea întotdeauna competența teritorială și materială instanțele din Republica Cehă pentru districtul Praga. Limba contractului este limba cehă. Acest lucru nu afectează drepturile consumatorilor conform reglementărilor legale speciale.

17.6 Arhivarea contractului de cumpărare. Contractul de cumpărare din formularea TCG este arhivat de noi în formă electronică și nu este accesibil terților.

17.7 Formular de reziliere a contractului de cumpărare. Parte integrantă a acestor TCG este formularul de reziliere a contractului de cumpărare.

17.8 Cazul în care suntem de acord cu condiții diferite pentru încheierea unui contract de cumpărare. Prevederile TCG sunt parte integrantă a contractului de cumpărare. Prevederi diferite de cele ale TCG pot fii stabilite în contractul de cumpărare. Prevederile diferite stabilite în contractul de cumpărare au prioritate față de prevederile TCG.

17.9 Condiția acceptării TCG pentru încheierea contractului de cumpărare. Acceptarea acestor TCG este voluntară, dar necesară pentru a crea un cont de utilizator sau a comenzii de către client.

17.10 Valabilitatea TCG. Aceste TCG sunt valabile de la 1. 9. 2024 și anulează valabilitatea termenilor și condițiilor anterioare.

Formular pentru reclamații 
Informare cu privire la rezilierea contractului de cumpărare